אורטופד כירורג מפרקים

על עבודתו של אורטופד כירורג מפרקים

אורטופד כירורג מפרקים מתמחה באבחון וזיהוי בעיות במפרקי הברך והירך, כגון שחיקת סחוס ובטיפול בהם, באמצעים שמרניים או פולשניים בעת הצורך. כאבים במפרקי הירך ובמפרקי הברך הן תופעה שכיחה בקרב האוכלוסייה המבוגרת בישראל, כמו גם במדינות מערביות נוספות. התארכות תוחלת החיים הנלווית לאורח החיים המודרני ושירותי הרפואה המתקדמים, במדינות העולם המפותחות, מתאפיינים בשכיחות גוברת של בעיות רפואיות מעין אלו. שחקית הסחוס וכאבי המפרקים, מובילים בדרך כלל לירידה ביכולת התנועה של האדם ולפגיעה קשה באיכות חיוו. אורטופד כירורג מפרקים יחל באבחון וזיהוי, של הגורמים לכאבי המפרקים ולרוב יציע תחילה, טיפולים שמרניים כמו תרופות, פיזיותרפיה ועזרים אורתופדיים.

טיפול שמרני או פולשני

במקרים רבים הטיפולים הלא פולשניים אינם מספיקים ועל מנת להחזיר למטופל את יכולות התנועה ולהפסיק את הכאבים העזים, אורטופד מומחה מפרקים יציע ניתוח להחלפת המפרק הבעייתי, במפרק מלאכותי. המפרקים המלאכותיים לא מחזרים את יכולות התנועה המלאות של המפרק הטבעי, אך גם אינם מעבירים תחושות של כאב, מכיוון שהם אינם חלק פיזיולוגי, של הגוף ואין בהם קולטני כאב. אורטופד מומחה מפרקים כמו, דוקטור איגור קזנסקי יחליף במהלך הניתוח את המפרק עם המשתל המודרני, שיאפשר למטופל לנוע בטווחי תנועה הרגילים, תוך שמירה על יציבות, של המפרק ועל רמת חיכוך נמוכה בין חלקי המפרק המלאכותי. היתרון המרכזי של המפרק המושתל הוא, בהפחתת רמות הכאב של המטופל, הן במהלך ההליכה והן בעת מנוחה.

ייעוץ וטיפול של אורטופד כירורג מפרקים מומחה בתחום

במידה ואיכות חייכם נפגעת מהכאב במפרקים, מומלץ לפנות לשירותי כירורג מפרקים לאבחון וטיפול. כירורג מפרקים יכול להחזיר את החולה לתפקוד תקין או לכל הפחות לתפקוד משופר, כמו גם להקל על הסבל, על ידי ניתוח להחלפת המפרק במפרק מלאכותי. טרם החלטה על הליך ניתוחי, יש לבחון יחד עם כירורג אורטופד כגון, ד”ר איגור קזנסקי את החלופות השונות ורק לאחר מכן, לקבוע מועד לניתוח של כירורג אורטופד במידת הצורך. הניתוח מתבצע בבית חולים ציבורי או פרטי, תוך הרדמה בהתאם להליך הניתוחי. בעת ניתוח החלפת מפרק ירך, אורטופד כירורג מפרקים צריך לעצב את העצם ולסלק את הסחוס הפגוע, על מנת להשתיל את התותב הפנימי, על חלקיו השונים. כאשר מתעוררים מהניתוח, בדרך כלל  מרגישים טשטוש זמני ויש צורך בתרופות נגד כאבים. לאחר הניתוח יש להרגיל את הגוף באופן איטי ומבוקר לתנועה, תוך שימוש תחילה בהליכון ולאחר מכן בקביים. ההחלמה המלאה אורכת לרוב עד כ-3 חודשים.

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?