אורטופד מומחה ירכיים וברכיים

ד”ר איגור קזנסקי אורטופד ירכיים וברכיים     

שלום, שמי ד”ר איגור קזנסקי, מומחה מפרקים, או יותר נכון רופא כירוג אורטופד מומחה ירכיים וברכיים. אורטופד ירכיים וברכיים הוא תואר שזכיתי בו לאחר עמל רב.  התחלתי את דרכי בברית המועצות בבלרוסיה ושם סיימתי בהצטיינות תואר בפקולטה לרפואה. בשנת 1990 עליתי לארץ וביצעתי תואר שני בתחום הפיזיולוגיה באוניברסיטת תל אביב. לאחר שעליתי לארץ התגייסתי לצבא ונשארתי בקבע, בתור מפקד מרפאה בבה”ד 7, שם רכשתי ניסיון ברפואה במסגרת הצבאית וטראומת שטח.

ד”ר קזנסקי- אורטופד מומחה ירכיים וברכיים

לאחר שסיימתי תואר שני בפיזיולוגיה באוניברסיטת תל אביב עברתי התמחות רבת טווח של 6 שנים בבית החולים וולפסון שנמצא בחולון. כמו כן עבדתי בבתי החולים אסף הרופא ומעייני הישועה. בנוסף עברתי תת התמחום בנושא הברך והירך במדינות גרמניה וצרפת. בין הקורסים וההשתלמויות שביצעתי: * תת התמחות בהחלפת מפרקי ירך תחת פיקוחו של פרופסור אדוולד גרינג, בית החולים “קליניק”, גרמניה. * תת התמחויות נוספות בהחלפת פרקי ירך וברך בביתי חולים בברלין ושטרסבורג. * ATSL של החברה הישראלית לטראומה. * ACSL של הסתדרות מדיצינית הדסה ירושלים. * MTSL.

ד”ר איגור קזנסקי- מומחה מפרקים

בנוסף לעבודתי השוטפת בבתי החולים אסותא ווולפסון בתור אורטופד ירכיים וברכיים אני בעל מרפאה פרטית בתחום, אשר נמצאת בבת ים שם אני מקבל לקוחות פרטיים ולקוחות של קופות החולים מכבי ולאומית, ושל חברות הביטוח הפניקס, מנורה, כלל ואיילון . המרפאה נעימה ומאובזרת למדיי ושם אני מקבל מטופלים רבים אשר מודים לי על פעולותיי עד היום, גם הציוד במרפאתי הוא ברמה הגבוהה ביותר וניתן למצוא באתר שלי מגוון רחב של חוות דעת חיוביות ממטופלים מרוצים. בתור אורטופר מומחה ירכיים וברכיים אני משתמש בתותבות המתקדמות והאיכותיות ביותר של חברות Johnson&Johnson; (ארה”ב), Zimmer (ארה”ב) ו- Corin (אנגליה). תותבות אלה מצריכות התערבות מינימלית לחלקים האנטומיים של המפרקים בזמן ההחלפה ומאפשרים התאוששות וזמן החלמה מהירה.

ד”ר איגור קזנסקי- אורטופד מומחה ירכיים וברכיים- השתייכות לארגונים מקצועיים

בתור רופא כירוג בכיר בתחום האורטופדיית מפרקים אני חבר בארגונים הבאים: ההסתדרות הרפואית בישראל, האיגוד הישראלי לאורטופדיה וכמובן האיגוד האורטופדי הישראלי להחלפת מפרקים. מחפשים רופא אורטופד מומחה ירכיים וברכיים בעל המלצות רבות? הגעתם למקום הנכון! ד”ר איגור קזנסקי- אורטופד ממומחה ירכיים וברכיים.

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?