החלפת מפרק הירך באופן פרטי

מה חשוב להבין לגבי החלפת מפרק הירך באופן פרטי

החלפת מפרק הירך באופן פרטי נעשית על ידי מומחים כמו ד”ר איגור קזנסקי בתנאים מיטביים, תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות בותר. מפרק הירך נמצא במפגש, בין עצם האגן והירך. זהו למעשה מעין מפרק כדורי, שמורכב משקע שצורתו כשל מכתש, בעצם האגן. בדומה למכתש ועלי, לתוך השקע נכנס החלק העליון של עצם הירך בהתאמה. המפרק מאפשר את טווח התנועה הנרחב של האגן והגפיים, לצדדים, אחורה, קדימה, ובסיבוב.

הגורמים לניתוח

השחיקה של הסחוס שמצריכה החלפת מפרק הירך באופן פרטי יכולה להתרחש, כתוצאה ממחלה כמו דלקת פרקים או לאחר חבלה ובמקרים רבים, כתוצאה מהזדקנות טבעית. שחיקת הסחוס גורמת לחיכוך של עצם הירך בעצמות האגן, שמלווה בכאבים דלקתיים וקושי להניע את המרפק. התופעה שכיחה, הן בקרב נשים והן בקרב גברים, במיוחד לאחר גיל שישים. השחיקה של הסחוס הוא למעשה בלתי הפיך וניתן טרם, החלפת מפרק ירך פרטי לנסות לטפל בדלקות כל ידי תרופות נוגדי דלקת באופן מקומי ולנסות לשפר, את התנועתיות במפרק בעזרת פיזיותרפיה. כאשר טיפולים אלו אינם מספיקים, יש לשקול החלפת מפרק ירך חלקית או מלאה בהתאם למצב הרפואי.

ניתוח חלקי או מלא

כשמדובר על ניתוח החלפת מפרק ירך חלקית הדבר מתאפשר, כאשר שקע הירך עדיין מתפקד כהלכה ורק עצם הירך פגועה. במקרים שכאלה, כאשר עצם הירך סדוקה או שבורה, ניתן לבצע החלפת מפרק הירך חלקית. במהלך ההליך, הראש המעוגל בעצם הירך מוחלף בשתל והשקע החזק, מספק את התמיכה והיציבות הנחוצה. החלפת מפרק הירך באופן פרטי בהליך של החלפה מלאה של המפרק, יש צורך כאשר הדלקת בעצמות נובעת מפגיעה ניוונית, הפוגעת הן בשקע הירך והן בעצם הירך. 

החלפת מפרק הירך באופן פרטי עם מומחה

מכיוון ששני חלקי המפרק מתעוותים ונשחקים, יש צורך בניתוח החלפת מפרק ירך פרטי בו מוחלף המפרק הפגוע במשתל מלאכותי. בניתוח החלפת מפרק הירך באופן פרטי מוכנס השתל, שמדמה את התנועה הטבעית של המפרק, על מנת לאפשר תפקוד תקין של הרגליים ועצמות האגן. אם אתם זקוקים לייעוץ או חוות דעת נוספת, לגבי שחיקת הסחוס בירך, והאפשרויות הטיפוליות השונות האפשריות עבורכם, צרו קשר עם ד”ר איגור קזנסקי המומחה בכירורגיה אורתופדית ובטראומה.

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?