מומחה להחלפת מפרקים

על עבודתו של מומחה להחלפת מפרקים

מומחה להחלפת מפרקים מתמחה בניתוחי החלפת מפרקי ברך וירך. כאשר ישנה שחיקת סחוס בברך שאינה מאפשרת המשך תפקוד, נדרש ההליך הניתוחי. במהלך החלפת מפרק ברך, מומחה להחלפת מפרקים מסיר את חלקי הסחוס הפגועים ומחליף אותם, ברכיבי פלסטיק מוקשח ומתכת. המשתל המלאכותי, מחליף את המפרק ומאפשר למנותח, תנועה חלקה של המפרק. כאשר השחיקה של הסחוס ממוקמת רק במדור אחד של מפרק הברך, במקרים רבים, מומחה להחלפת מפרקים יציע, ניתוח של החלפה חלקית בלבד והכנסה, של משתל פלסטיק מוקשח בלבד.

מפרק ירך

כאמור, מומחה להחלפות מפרקים מתמחה גם, בהליכי ניתוח החלפת מפרק הירך חלקית או מלאה. במהלך הניתוח, מומחה להחלפות מפרקים מסיר את קצות העצמות, יחד עם הסחוס הפגוע מסביב למפרק. על העצמות הוא מרכיב תותבת, המורכבת מחלקים נעים, המחליפים את קצה העצם באופן נפרד. כך המנתח מבצע מעין שחזור, של מבנה המפרק התקין באופן מלאכותי. במידה והניתוח עובר בהצלחה, לאחר תקופת התאוששות, המטופל יוכל להגיע לפעילות תקינה של המפרק, ללא כאבים בתנועה. ההחלטה לגבי האפשרות של ניתוח החלפת מפרק הירך חלקית תלויה במצב הרפואי.

משתלים חדשניים

המפרק המלאכותי בו מומחה להחלפת מפרקים עושה שימוש בנוי ממתכת, כגון פלדה לא מחלידה או טיטניום, לצד משטח חיכוך ממתכת או פלסטי. ניתן למצוא כיום במשתלים מודרניים, פיתוחים חדשניים בהנדסת חומרים רפואיים בין היתר, שימוש בקרמיקה הבנויה מתחמוצת אלומיניום. ניתן למצוא משתלים העשויים מחומרים שונים ובתצורות מעט שונות, בהתאם לחברה המייצרת. במידה והדבר רלוונטי, מומחה להחלפת מפרקים, ד”ר איגור קזנסקי ישמח להסביר, את ההבדלים בין החברות השונות ואת הסיבות לבחירתו במשתל, של חברה מסוימת, כמו גם את היתרונות, שהוא מוצא בדגם הרלוונטי. התאמת התותבת צריכה להיעשות במהלך הניתוח, בהתאמה לגודל העצם של כל מטופל.

מומחה להחלפת מפרקים מנוסה

ניתוח החלפת מפרק הירך, מיועד עבור מטופלים הסובלים מכאבים במפרק הירך, הנובע מהרס של הסחוס ראשוני או המשני. הניתוח מוצע למטופל, לאחר שניסה טיפולים לא פולשניים שמרניים שלא צלחו. קביעת דחיפות הניתוח תלויה במצבו של המטופל ובאופן שבו הוא חש שאיכות חייו נפגעת בעקבות המצב. אם אתם מחפשים מומחה להחלפת מפרקים אתם במקום הנכון. ד”ר איגור קזנסקי מייעץ ומקבל מבוטחים, של קופות חולים מכבי ולאומית, כמו גם ומטופלים פרטיים במרפאתו הפרטית. הוא אורתופד בכיר בבית חולין וולפסון ובבית חולים אסותא ומומחה בעל שם בהחלפת פרקי ירך וברך.

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?