ניתוח להחלפת מפרקים

החלפת מפרקים אורטופדיה

שחיקת מפרקים הדורשת התערבות כירורגית של החלפת מפרקים, דורשת מיומנות טכנית וניסיון רב מצד המנתח והאורטופד המטפל. שחיקת מפרקים, הינה בעיה נפוצה מאוד ומדי שנה מבוצעים אלפי ניתוחים להחלפת מפרק בכל רחבי העולם, כאשר לרוב אלו ניתוחים להחלפת מפרק ברך ומפרק ירך. מפרקים אלו חשופים לעומס יתר ולכן, הם נוטים להתנוון עם השנים ולספוג טראומות.

ניתוח להחלפת מפרקים- מפרק הירך ומפרק הברך

ניתוח להחלפת מפרקים- קיימים שני מפרקים גדולים ועקריים בגוף האדם, הנוטים במהלך השנים ליצור בעיות כתוצאה מהתנוונות הסחוסים המגנים עליהם וכתוצאה ממחלות שונות- מפרק הירך ומפרק הברך. במקרים קשים מסוימים של שחיקה חמורה, טרם הניתוח להחלפת הברך או הירך, יינתן למטופל על ידי הרופא המטפל, הבחנה מקצועית אשר ימליץ על ניתוח להחלפת המפרק לאחר מיצוי כל האפשרויות השמרניות. כלומר, כאשר הכאבים ממשיכים ואף גוברים עד לכדי פגיעה ממשית באיכות החיים ולאחר ניסיון התרופות השונות לשיכוח כאבים ואנטיביוטיקה, לאחר שנעשתה פיזיותרפיה ועוד.

ניתוח להחלפת מפרק הירך הינו הליך כירורגי מקובל ונפוץ בתחום הרפואה האורטופדית ולו אחוזי הצלחה גבוהים העומדים על 95%. הניתוח מתבצע על ידי מומחה להחלפת מפרקים בבית החולים, בהרדמה אזורית או כללית. במהלך הניתוח, מתבצעת השתלת תותב מלכותי העשוי ממתכת מיוחדת עם ציפוי קרמי בדרך כלל. וכאמור, כיום עם הרפואה והמכשור המתקדם הקיים, אחוזי ההצלחה בניתוחי החלפתו של מפרק המשפרים משמעותית את איכות חייו של המטופל ולהקלה משמעותית בכאבים ובעקבות זה, ישנו שיפור ניכר בתנועה והתפקוד של המפרק. 

ניתוח להחלפת מפרק הברך הינו אחד מהניתוחים הנפוצים והידועים בהצלחתם. שכיחות המחלה עולה עם השנים, ככל שמתבגרים. החלפת המפרק נעשית בעקבות שחיקת הסחוס במפרק הנגרמת לרוב עקב מחלת פרקים ניוונית או כרונית (אוסטאוארטריטיס) או עקב דלקת פרקים כרונית. במהלך הניתוח, הסחוס הפגוע והשחוק מוסר ולאחר מדידות  מדויקות, מושתל שתל מלאכותי המורכב מאותם חלקים בסיסיים המצויים בברך הביולוגית.

ד”ר קזנסקי איגור- מומחה להחלפת מפרקים

ד”ר קלנסקי איגור, מומחה בכירורגיה אורטופדית, מומחה להחלפת מפרקים, אשר צבר ידע וניסיון עשיר של שנים רבות בניתוחי החלפת הירך והברך. כיום, ד”ר איגור קלנסקי, מקבל חולים אורטופדיים בבית החולים וולפסון, בבית החולים הפרטי אסותא ובמרפאה פרטית בבת ים ומקבל חולים המגיעים מכלל קופות החולים וחברות הביטוח.למידע נוסף והתייעצות מקצועית הנכם מוזמנים לפנות אליי

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?