אורטופד כירורג ד”ר קזנסקי

אודות

  נעים מאוד , שמי ד”ר איגור קזנסקי- מומחה בכירורגיה אורטופדית.

מנתח בעל רזומה עשיר המתמחה בתחומי האורטופדיה למיניהם- כירוגית ברך, כירוגית מרפק, אורטופד מומחה אגן וכמו כן, אורטופד מומחה אגן היריכיים. עליתי לישראל מבלרוס ושם רכשתי את ההכשרה שלי במסגרת הלימודים במכון הרפואי ויטיבסק. לאחר עליתי ארצה המשכתי את לימודי באוניברסיטת תל אביב ולאחר מכן עשיתי התמחות בת 6 שנים בכירוגיה אורטופדית בבית החולים וולפסון. בנוסף עבדתי גם בבתי החולים אסף הרופא ומעייני הישועה. את תת ההתמחות שלי בתחום ניתוחי מפרק הברך ומפרק הירך עברתי בגרמניה וצרפת.  כיום אני בעל מרפאה פרטית בבת ים ומנתח בבית החולים אסותא , מבצע ניתוחים רבים ובעל המלצות ממטופלים רבים.

אורטופד כירורג ד”ר קזנסקי- אורטופד כירורג ברך

כאשר אנשים מגיעים למצב בו הם זקוקים לאורטופד כירוג ברך? בוריטיס כרוני- מצב של דלקת ונפיחות בלתי נפסקת ומתקדמת של הבורסה, קרע במיניסקוס, Osgood Schlatter במצב בינוני או  קשה, פריקות מרובות של פיקת הברך, קרעים ברצועות הברך המפריעים ברמה שבה תרגילי חיזוק של הארבע ראשי לא  עובד ואוסטיאוארתריטיס במצב כרוני של הברך. במקרים אלו נדרש לבצע ניתוחים. בתור אורטופד כירורג , אני יכול להעיד על עצמי שאני מבצע ניתוחים כאלה ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.

אורטופד כירורג מרפק- מתי צריך?

כאבים ובעיות במרפקים יכולים להגיע עקב דלקת מפרקים שגרונית, מחלת מפרקים ניוונית. כמובן שקיימות מספר דרכים לבצע ניתוח להחלפת מרפק. חלק מהמטופלים זקוקים להחלפה של שני צדי המפרק, עבור חלק ניתן להסתפק בהחלפה חלקית שלו וזה בהתאמה לסיבה שלשמה מבוצע הניתוח. הרופא/ה המטפלת ימליץ על ניתוח כזה רק במידה וטיפולים שמרניים לא הועילו. מחפשים אורטופד כירוג מרפק? אניף אורטופד כירוג ד”ר קזנסקי יכול לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

 אורטופד מומחה אגן או אורטופד מומחה אגן היריכיים- הבחירה הנכונה שלך

 מפרקי הברכיים הינם נקודת החיבור בין עצמות הירכיים (פמור) ועצמות השוק (טיביה). הסחוסים, המצויים בקצות העצמות, הם רקמות קשיחות המזינות את המפרקים ומחליקות את התנועות בין העצמות. תהליכי שחיקת המפרקים עלולים להימשך חודשים ושנים.כפי שכתבתי, אני, אורטופד כירוג ד”ר קזנסקי, רופא כירוג מומחה בתחום היריכיים כשנים רבות. ומטופלים רבים יכולים להעיד עבורים כמה הניתוחים שלי היטיבו עימם.

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?