ניתוח להחלפת מפרק ירך

מהו מפרק הירך?

מפרק הירך הוא אחד מהמפרקים הגדולים והחשובים ביותר בגוף האדם הממוקם במפגש בין האגן לבין חלקו העליון של הירך, כאשר קצוותיו מצופים בסחוס הנועד לרכך את החיכוך ולבלום זעזועים בין העצמות בזמן שאנו זזים (הולכים, רצים, קופצים ועוד). המפרק מחוזק על ידי שרירים ורצועות בעלות סיבים חזקים ותפקידן לשמור על המפרק יציב וחזק. את המפרק עוטפת ממברנה (מעין מעטפת) שתפקידה הוא לשמור ולהגן על המפרק מפני חיכוך. כל חלקי מפרק הירק עובדים יחדיו, על מנת ליצור תנועה חלקה קדימה ואחורה, למעלה ולמטה ללא כאב.

כמו כן, בעיות וכאבים במפרק הירך נפוצות ביותר ככל שעולה הגיל וככל שיש יותר גורמי סיכון. בעיות ומחלות אלו גורמות לכאב רב וחוסר ביכולת לבצע תנועות מסוימות, עד כדי פגיעה באיכות החיים של החולה. אנשים רבים סובלים מכאבים במפרק הירך כתוצאה מבעיות ומחלות שונות, העלולות להיגרם בין היתר מהסיבה הנפוצה ביותר, שהינה שחיקה של הסחוס המצפה את עצמות המפרק. הפגיעה בסחוס הולכת ומחמירה עם השנים וכך גם הכאב והמוגבלות הגופנית. במצבים רבים, לאחר מיצוי כלל הטיפולים השמרניים (כמו פיזיותרפיה ותרופות למשל) והמשך החמרה במצב ובכאב, יומלץ אבחון מקצועי של הרופא המטפל לעבור ניתוח להחלפת מפרק ירך.

ניתוח להחלפת מפרק ירך- ניתוח להחלפת ירך, החלפת מפרק ירך מלאה על ידי ד”ר איגור קלנסקי:

במקרים של שחיקה משמעותית של הסחוס, פגיעה בעצמות הירך, כאבים עזים כתוצאה משחיקה משמעותית של הסחוס ופגיעה בעצמות המפרק, כאבים במפרק גם במצב מנוחה, נפיחות קבועה’ הגבלה משמעותית בתנועה, החמרה במידת הנזק הנגרם לסחוס או לעצמות הירך ומיצוי והשלמה של סדרת הטיפולים השמרניים ללא הצלחה, יומלץ על ניתוח להחלפת מפרק הירך, מהר ככל הניתן, על מנת למנוע החמרה נוספת, התגרור אחריה כאבים נוספים מיותרים ותהפוך את הניטוח למאתגר, מסובך ויקר יותר.

החלפת מפרק הירך באופן פרטי- החלפת מפרק הירך באופן פרטי

למידע נוסף והתייעצות מקצועית הנכם מוזמנים לפנות אל ד”ר איגור קלנסקי, מומחה בכירורגיה אורטופדית, אשר צבר ידע וניסיון עשיר של שנים רבות בניתוחי החלפת הירך באופן פרטי. כיום, ד”ר איגור קלנסקי, מקבל חולים אורטופדיים בבית החולים וולפסון, בבית החולים הפרטי אסותא ובמרפאה פרטית בבת ים ומקבל חולים המגיעים מכלל קופות החולים וחברות הביטוח, כך שתוכלו להתייעץ עם מרפאתנו ועם הקופות וחברות הביטוח בנוגע להחזרים והשתתפותם בעלות הניתוח.

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?