אורטופד מפרק הירך

מהו מפרק הירך?

מפרק הירך הינו מפרק כדורי שבנוי כמכתש ועלי. הוא ממוקם במפגש בין עצם האגן (כאשר צורתו כשל מכתש), כאשר חלקו העליון של הירך מתחבר אליו (צורתו כשל העלי). שחיקתם של המפרקים בגוף, בעיקר מפרקי הירך, נחשבת בכל העולם כבעיה בריאותית נפוצה ביותר. קיימות מספר סיבות שכיחות הגורמות להפרעה תפקודית ולמחלות במפרק הירך, כגון: דלקת פרקים על צורותיה השונות (אוסטאוארטריטיס- דלקת פרקים ניוונית, דלקת פרקים שגרונית או טראומטית), דיספלסיה של מפרק הירך, פריקה מולדת, שבר וחבלות חמורות בירך כתוצאה מתאונה או פציעה חיצונית קשה ועוד.

מהם התסמינים לבעיות במפרק הירך?

בעיות במפרק הירך עלולות לגרום לכאבים בלתי נסבלים, אשר ללא טיפול עשויים לגבור במהלך השנים, עד כדי פגיעה ממשית באיכות החיים. הכאבים, מאופיינים בכאב הולך וגובר בצורה מתונה או בכאבים חדים ומתונים. חשוב להדגיש שלא כל הכאב כזה, מעיד בהכרח על בעיה או מחלה במפרק הירך. הסיבות לכאבים עלולות להיות שונות ומגוונת, לכן חשוב ללכת לקבל אבחון אצל אורטופד מומחה למפרק הירך, כאשר באמצעות בדיקות שונות יוכל לתת לכם את האבחנה המדויקת והנכונה מהו מקור הכאבים. כמו כן, לא כל כאב מפרק הירך מחייב ניתוח, ברוב המקרים נהוג להציע למטופל טיפולים שמרניים כמו תרופות להקלת כאבים, אנטיביוטיקה, פיזיותרפיה, עזרי הליכה, סטרואידים, פעילות גופנית מבוקרת ועוד. במידה ודרכים אלו לא יקלו על הכאבים ועל התנועה של המטופל, אורתופד מפרק הירך ימליץ במרבית המקרים על ניתוח החלפת מפרק הירך.

 למזלנו, כיום עם הרפואה והמכשור המתקדם הקיים, החלפתו של מפרק הירך נעשה באמצעות ניתוחים מוצלחים (ברובם מוחלט, כ-90% מהמקרים), המשפרים משמעותית את איכות חייו של המטופל ולהקלה משמעותית בכאבים ובעקבות זה, ישנו שיפור ניכר בתנועה ובתפקודו של המפרק. הניתוח יתבצע בבית החולים עלי ידי אורטופד מפרק הירך שזאת התמחותו.

אורטופד מפרק הירך- ד”ר איגור קזנסקי, אורתופד מומחה למפרקי ירך, אורטופד מפרקים, אורטופד כירורג מפרקים.

ד”ר איגור קזנסקי, מנתח בתחום אורטופדיה, אורטופד מומחה למפרקי ירך, המעניק ייעוץ וחוות דעת רפואית ומתמחה בטראומה, מפרקי ירך וברך, שברי אגן, שברים תוך-פרקיים וניתוחי החלפה ירך וברך. להתייעצות וקבלה, תוכלו ליצור קשר עם המרפאות בהן אני מקבל. כיום אני עובד בבית החולים וולפסון ובית החולים אסותא ומקבל חולים אורטופדיים במרפאה פרטית בבת ים, המגיעים מכלל קופות החולים וחברות הביטוח.

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?