החלפת מפרק ברך שיקום

החלפת מפרק ברך שיקום הברך?

ובכן, לאחר הניתוח, הפשוט יחסית, של החלפת מפרק ברך, שיקום אקטיבי הוא דבר שניתן להתחיל בצורה ומבוקרת, תוך הפעלה עדינה הברך ללא תנועות חדות בהתחלה של על פי הנחיית צוות הפיזיוטרפיה שיבנו לך תוכנית שיקום. לאחר 6 שעות מהטיפול תוכל לקום מהמיטה ולנוע בחדר בעזרת הליכון. אשר אורכם הוא כ- 10 שבועות לכל היותר. במקרה של כאבים ניתן כמובן ליטול משככי כאבים, אבל במקרה שאלו לא עוזרים חלילה או כל תופעת לוואי חריגה אחרת, יש לפנות מיידית  וללא דיחוי לבדיקה רפואית. קיימת חשיבות רבה למיתון הפעילות הפיזית ולביצוע תרגלים אשר נקבעו במסגרת התוכנית שנקבע אך ורק על ידי הצוות המטפל.

החלפת מפרק ברך-שלבי השיקום

בדומה לשיקום מניתוח החלפת מהפרק הירך, שיקום לאחר ניתוח החלפת מפרק הברך יתבצע יחד עם פיזיוטרפיסט/ת מומח/ית באחד מבתי החולים. השיקום יתחיל על הליכון מה שיגרום לרגליים להתחיל לתרגל את שלבי ההליכה ויאזן את שיווי המשקל שלך. אני, ד”ר קזנסקי עובד כמנתח בבית החולים אסותא שברמת החייל בתל אביב בתור מנתח מומחה לניתוחי החלפת מפרק ברך, אסותא הוא בית חולים מוביל בתחום של החלפת מפרק ברך. שיקום הברך הוא שלב חשוב מאוד. תוך 2-3 שבועות בדרך כלל מניתוח החלפת מפרק ברך, שיקום הברך לפי התוכנית יגיע לשלב בו תוכלו ללכת בעזרת מקל הליכה בלבד, אותו תצטרכו להחזיק ביד שמול מפרק הברך המנותח. חזרה לפעילות יום- יומית מלאה ולעבודה משרדית תוכל להתבצע רק לאחר 3-6 שבועות מסיום הניתוח.

החלפת מפרק ברך- שיטות חדשניות ומתקדמות לביצוע הניתוח

כיום קיימות שיטות חדשניות ביותר לניתוח החלפת מפרק ברך, שיקום הברך התייעל בזכות שיטות אלו והפך למהיר יותר, ובהתאמה כמובן, לניתוח החלפת מפרק ירך, שיקום זה מראה את התוצאות בשטח. אני משתמש בניתוחים שלי בשיטה חדשנית בניתוחים שלי להחלפת מפרק הברך, בה השרירים והרצועות המכסים את המפרק אינם נחתכים אלא נפרשים זה מזה. כל ההליכים הכירורגיים, כולל החלפת מפרק ברך, אסותא, מרפאתי הפרטית או היכן שלא תבחרו, מבוצעים בתנאים סטריליים, תוך נקיטת אמצעים קפדניים למניעת מחלות זיהומיות במהלך הניתוח ולאחריו. ומורידים את הסיכויים באופן משמעותי לסיבוכים לאחר מכן בניתוחי החלפת מפרק ברך. שיטות אלו מבטיחות שאתם בידיים טובות!

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?