הליך החלפת מפרק ברך

הליך החלפת מפרק ברך- איך זה מתנהל?

עומדים בפני הליך החלפת  מפרק ברך? סימן שהגעתם למקום הנכון. כאן נסביר על השלבים של הניתוח, וגם מתי בכלל צריך לגשת לפורצדורה הזאת? מפרק הברך הינו מפרק סינוביאלי ששמו גם מפרק ציר, מפרק זה הוא המפרק הגדול ביותר בגוף האדם. מפרק הברך כולל 3 עצמות:  עצם הירך, עצם הפיקה ועצם השוק.  עצמות אלו מצופים בשכבת סחוס, שתפקידה ‘לרפד’ את תנועות המפרק ולגרום לו לפעול בצורה חלקה. הסיבה השכיחה ביותר לבעיות מפרק הברך היא osteoarthirits, שזו היא מחלה ניוונית הגורמת לדלקות ואלו גורמות לשיחקת הסחוס בצורה משמעותית, מה שגורים לכאבים ולהגבלת תנועה. כאשר מתייעצים עם רופא הוא ימליץ לכתחילה לטפל בבעיה בדרכים שמרניות יותר, אך כאשר הדבר אינו מטופל זמן רב, או כאשר הדרכים הללו אינן עוזרות, פונים לניתוח החלפת מפרק ברך. 

הליך החלפת מפרק ברך- מהלך הניתוח

בתחילת הליך החלפת מפרק ברך אני אבצע חיטוי של אזור הברך, ולאחר מכן  אבצע חתך באורך 8- 12 ס”מ באזור קדמת הברך, החתך לא יהיה בשריר. לאחר מכן אסיר את משטחי הסחוס בהם נראה שהסחוס פגוע ושחוק, אבצע מדידות מדוייקות של מרכבי המשתל ואתאים אותם לברך ובעצרת צמנט מיוחד אדביק את המשתל המלאכותי, העשוי ממתכת ומפוליאתילן רפואי לברך. בסיום הניתוח אסגור את הברך לפי שכבות, אחת אחרי השניה. לאחר הניתוח יחובר נקז שינקז את ההפרשה לבקבוק מיוחד ובסיום תתבצע חבישה של האזור.

החלפת מפרך ברך מכבי, לאומית וחברות ביטוח נוספות תתבצע במחיר מסובסד 

במרפאתי בנמצאת במרכז בת ים, במגדל רוטשלילד החדש, בקומה 5, אני מבצע בדיקות וניתוח החלפת מברך ברך. מכבי, ולאומית הן המרפאות שמבוטחיהן יכולים להנות ממחיר מסובסד במרפאתי. בנוסף, מבוטחים של חברות הביטוח איילון, מנורה, כלל והפניקס יוכלו להגיע אלי ולקבל שירות במחיר מסובסד לבדיקות, מעקב אחרי ניתוח, וניתוח החלפת מפרק ברך. לאומית היא קופת חולים שדרכה מגיעים אלי לקוחות רבים וניתן להכנס לאתר ולהתרשם מביקורות טובות שקיבלתי. מרפאתי מאובזרת על ידי חדר טיפולים הכולל מגוון של ציוד אורטופדי המשמש לעבודה עם גבס רגיל, גבס פלסטיק והזרקות תוך פרקיות. אין צורך להכנס לפאניקה מהליך החלפת מפרק ברך, לאומית, ומכבי הן קופות חולים מקצועיות מאוד אשר יפנו אתכם אלי רק במידת הצורך ורק עבורכם, ועל מנת לשפר את איכות חייכם. בהצלחה!

חבר אקדמיה האמריקאית כרורגיה ואורטופדיה

מעל ל- 3000
ניתוחים מוצלחים

מומחה בכירורגיה אורטופדית עם וותק של 20 שנה

פניה לייעוץ

לייעוץ ראשוני עם ד"ר קזנסקי










    אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

    אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?




    המלצות מטופלים

    להזמנת שיחת ייעוץ

    עם ד"ר קזנסקי







      אנא בחרו את המפרק שכואב לכם?

      אנא בחרו את הקופת חולים שאליה אתם שייכים , במידה והיא לא ברשימה ציינו האם יש לכם ביטוח בריאות פרטי?